Duurzame verleiding

Marjolijn Meynen-Ed Stibbe


Nederlands | 29-08-2024 | 176 pagina's

9789089657466

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 29,99

 Van Dinter boeken
   Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd




Tekst achterflap

Duurzaamheid is hot. Maar de marketing van duurzame producten vaak not.

Ed Stibbe en Marjolijn Meynen zijn ervan overtuigd dat drammen en dwingen niet helpen om de wereld duurzamer en leefbaarder te maken. Verleiden juist wel. Verleiden versnelt verandering en helpt een duurzame strategie te vertalen naar winstgevende waarde voor zowel klant, de wereld als je team. Kortom: goede marketing leads the way.

Beide auteurs zijn grote namen in de marketing- en reclamewereld. Met hun kritische kijk en originele insteek helpen ze je met hun boek op de duurzame weg met verrassende inzichten, handige modellen, de beste verleidingstrucs en inspirerende cases, in zowel B2B, B2C als not for profit.

Details

EAN :9789089657466
Auteur: 
Uitgever :Duuren Media, Van
Publicatie datum :  29-08-2024
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :246 mm
Breedte :179 mm
Dikte :17 mm
Gewicht :416 gr
Status :Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd
Aantal pagina's :176