EAN:  9789401477536
Publicatiedatum:   05-10-2021
Uitvoering:  Paperback / softback
Taal:  Nederlands
Bladzijden:  199

  Leverbaar bij Centraal Boekhuis

Employer branding is een krachtig wapen in de war for talent. Wil je het juiste talent aantrekken voor je organisatie? Dan heb je nood aan gefundeerde inzichten over hoe je jezelf als werkgever aantrekkelijk kan maken én kan onderscheiden van de rest. In de praktijk nemen organisaties hierover vaak beslissingen uit de losse pols en op basis van intuïtie. Nochtans reikt het wetenschappelijk onderzoek over employer branding heel wat bruikbare tips aan. De auteurs overbruggen met dit boek de kloof tussen onderzoek en praktijk, en vullen hun evidencebased aanpak aan met inspirerende voorbeelden en best practices uit het werkveld.

In deze tweede, volledig geactualiseerde editie werden de meest recente wetenschappelijke inzichten en praktijkvoorbeelden geïntegreerd.

    EAN: 9789401477536
    Auteur: 
    Uitgever: Terra - Lannoo, Uitgeverij
    Publicatiedatum:   05-10-2021
    Uitvoering: Paperback / softback
    Taal: Nederlands
    Hoogte: 172 mm
    Breedte: 242 mm
    Dikte: 15 mm
    Gewicht: 431 gr
    Voorraad: Leverbaar bij Centraal Boekhuis
    Bladzijden: 199