De Ritchie Story
Jan Verlinden
Nederlands | 23-10-2024 | 192 pagina's
9789401498005
Hardback
Bekijk inkijkexemplaar
€ 34,99
Tekst achterflap
Winnaar BAM Marketing Book of the Year 2024
Ritchie is een traditioneel Belgisch limonademerk op basis van een oud familierecept. In dit persoonlijke en inspirerende boek lees je hoe je een merk kunt (her)lanceren in een zeer competitieve markt. Jan Verlinden deelt de moeilijke beslissingen die hij moest nemen en zijn geloof in de kracht van een scherp gefocuste marketingmix om het merk helder te positioneren. Dankzij zijn netwerk slaagt hij erin om een klein merk bekend te maken via product placement in succesvolle tv-programma's zoals The Masked Singer, Het Huis, Drag Race Belgique en De Mol.
Met waardevolle bijdragen van: Steven Van Belleghem, Marion Debruyne, Frank Goedertier, Fons Van Dyck, Marc Michils, Gino Van Ossel, Lode Uytterschaut, Wim Jansen, Rik Zweegers en Kristof De Wulf.
Slogan/Promotie
Een marketing verhaal dat bruist van lef in een competitieve markt
Details
EAN : | 9789401498005 |
Uitgever : | Terra - Lannoo, Uitgeverij |
Publicatie datum : | 23-10-2024 |
Uitvoering : | Hardback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 247 mm |
Breedte : | 178 mm |
Dikte : | 21 mm |
Gewicht : | 572 gr |
Status : | Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd |
Aantal pagina's : | 192 |