Hoe klantvriendelijk ben ik eigenlijk?

Jeannette Biesbroeck


Nederlands | 17-03-2022 | 109 pagina's

9789403625447

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 14,95

 Van Dinter boeken
   Dit boek wordt geprint. Mogelijk langer levertijd




Tekst achterflap

Klantvriendelijkheid is de kortste weg naar betere bedrijfsresultaten. Dat is de conclusie die Jeannette Biesbroeck trekt na veertig jaar werkzaam te zijn geweest in de dienstverlenende sector. Aan de hand van voorbeelden uit de praktijk wijst zij in dit boek de weg naar 'klantvriendelijkheid als meesterschap'. Zo kun je je als ZZP'er of MKB'er op jouw eigen manier en binnen jouw mogelijkheden onderscheiden van je concurrent. De klant wil vooral één ding: goed worden geholpen. In veel gevallen: beter. Hoe pak je dat aan? Wat werkt wel en wat werkt niet? Hoe ontdek je dat? 'Hoe klantvriendelijk ben ik eigenlijk?' is een praktische gids met het antwoord op deze en talloze andere vragen. Je kunt meteen aan de slag. Stap voor stap op weg naar meer klantvriendelijkheid, meer klanttevredenheid en meer omzet.

Details

EAN :9789403625447
Auteur: 
Uitgever :Mijnbestseller B.V.
Publicatie datum :  17-03-2022
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :235 mm
Breedte :155 mm
Dikte :11 mm
Gewicht :200 gr
Status :Dit boek wordt geprint. Mogelijk langer levertijd
Aantal pagina's :109