Hoe klantvriendelijk ben ik eigenlijk?
Jeannette Biesbroeck
Nederlands | 17-03-2022 | 109 pagina's
9789403625447
Paperback / softback
Bekijk inkijkexemplaar
€ 14,95
Tekst achterflap
Klantvriendelijkheid is de kortste weg naar betere bedrijfsresultaten. Dat is de conclusie die Jeannette Biesbroeck trekt na veertig jaar werkzaam te zijn geweest in de dienstverlenende sector. Aan de hand van voorbeelden uit de praktijk wijst zij in dit boek de weg naar 'klantvriendelijkheid als meesterschap'. Zo kun je je als ZZP'er of MKB'er op jouw eigen manier en binnen jouw mogelijkheden onderscheiden van je concurrent. De klant wil vooral één ding: goed worden geholpen. In veel gevallen: beter. Hoe pak je dat aan? Wat werkt wel en wat werkt niet? Hoe ontdek je dat? 'Hoe klantvriendelijk ben ik eigenlijk?' is een praktische gids met het antwoord op deze en talloze andere vragen. Je kunt meteen aan de slag. Stap voor stap op weg naar meer klantvriendelijkheid, meer klanttevredenheid en meer omzet.
Details
EAN : | 9789403625447 |
Uitgever : | Mijnbestseller B.V. |
Publicatie datum : | 17-03-2022 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 235 mm |
Breedte : | 155 mm |
Dikte : | 11 mm |
Gewicht : | 200 gr |
Status : | Dit boek wordt geprint. Mogelijk langer levertijd |
Aantal pagina's : | 109 |