De Kunst Van Storytelling

Andy De Bondt


Nederlands | 05-06-2025 | 67 pagina's

9789403806662

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 39,95

 Van Dinter boeken
   Dit boek wordt geprint. Mogelijk langer levertijd




Tekst achterflap

In een tijd waarin consumenten dagelijks gebombardeerd worden met informatie, zijn het niet de feiten die blijven hangen, maar de verhalen. Storytelling: Bouw een merk dat mensen willen doorvertellen is jouw gids naar een merk dat écht binnenkomt — in het hoofd én het hart van je doelgroep. Aan de hand van inzichten uit de psychologie van storytelling en inspirerende voorbeelden van merken zoals Patagonia, Starbucks, Nike en Airbnb, ontdek je hoe je jouw merkverhaal tot leven brengt. Je leert hoe je de essentie van je merk helder krijgt, hoe je die vertaalt naar een sterke merkpersoonlijkheid en hoe je echte merkbeleving creëert die mensen raakt. Je ontdekt hoe je emoties doelgericht aanspreekt in je communicatie, hoe je storytelling slim inzet op al je kanalen, en hoe je klantverhalen en co-creatie gebruikt om je merk geloofwaardiger en krachtiger te maken. Of je nu aan het begin van je ondernemersreis staat of al een gevestigde speler bent, dit boek geeft je de praktische tools en strategieën om van jouw merk een meeslepend verhaal te maken — eentje dat mensen niet alleen onthouden, maar ook enthousiast doorvertellen.

Details

EAN :9789403806662
Auteur: 
Uitgever :Mijnbestseller B.V.
Publicatie datum :  05-06-2025
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :297 mm
Breedte :210 mm
Dikte :5 mm
Gewicht :277 gr
Status :Dit boek wordt geprint. Mogelijk langer levertijd
Aantal pagina's :67