De staatsgreep van de Klant
Neil van der Veer-Sjoerd Buitinga-Ivo Duchateau
Nederlands | 10-12-2013 | 116 pagina's
9789462549791
Paperback / softback
€ 25,19
Korte beschrijving/Annotatie
Dit boek laat je op inzichtelijke wijze zien hoe je de klant echt extreem centraal kunt stellen. Interviews met succesvolle ondernemingen die de principes keer op keer hebben toegepast, maken het geheel aantrekkelijk om te lezen.
Tekst achterflap
Er is veel aan het veranderen buiten de grenzen van je organisatie. Een van de belangrijkste veranderingen is een dalend consumentenvertrouwen in combinatie met de razendsnelle ontwikkelingen van tools en technologieën. Daarnaast ontstaan er om de haverklap nieuwe verdienmodellen. Wat moet je doen om bij te blijven? Dit boek laat je op inzichtelijke wijze zien hoe je de klant echt extreem centraal kunt stellen. De auteurs laten zien hoe je een klant als beginpunt kunt nemen in plaats van eindpunt en wat dat uiteindelijk aan winst op kan leveren. Dat het veel is, kunnen we wel verklappen. Met praktische voorbeelden en heldere methoden krijg je handvatten waarmee je direct aan de slag kunt. Je kunt je klanten op overtuigende wijze deel uit laten maken van jouw organisatie. Interviews met succesvolle ondernemingen die de principes keer op keer hebben toegepast, maken het geheel aantrekkelijk om te lezen. Ik kan dit inspirerende boek elke bestuurder, manager en ondernemer van harte aanbevelen. Het geeft u handvatten, nieuwe richtlijnen en een duidelijk plan hoe uw organisatie stap voor stap goud kan behalen. Marc Lammers, oud bondcoach van het Nederlandse dames hockeyteam
Details
EAN : | 9789462549791 |
Uitgever : | Mijnbestseller B.V. |
Publicatie datum : | 10-12-2013 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 235 mm |
Breedte : | 155 mm |
Dikte : | 7 mm |
Gewicht : | 262 gr |
Status : | Dit boek wordt geprint. Mogelijk langer levertijd |
Aantal pagina's : | 116 |