De staatsgreep van de Klant

Neil van der Veer-Sjoerd Buitinga-Ivo Duchateau


Nederlands | 10-12-2013 | 116 pagina's

9789462549791

Paperback / softback


€ 25,19

 Van Dinter boeken
   Dit boek wordt geprint. Mogelijk langer levertijd




Korte beschrijving/Annotatie

Dit boek laat je op inzichtelijke wijze zien hoe je de klant echt extreem centraal kunt stellen. Interviews met succesvolle ondernemingen die de principes keer op keer hebben toegepast, maken het geheel aantrekkelijk om te lezen.

Tekst achterflap

Er is veel aan het veranderen buiten de grenzen van je organisatie. Een van de belangrijkste veranderingen is een dalend consumentenvertrouwen in combinatie met de razendsnelle ontwikkelingen van tools en technologieën. Daarnaast ontstaan er om de haverklap nieuwe verdienmodellen. Wat moet je doen om bij te blijven? Dit boek laat je op inzichtelijke wijze zien hoe je de klant echt extreem centraal kunt stellen. De auteurs laten zien hoe je een klant als beginpunt kunt nemen in plaats van eindpunt en wat dat uiteindelijk aan winst op kan leveren. Dat het veel is, kunnen we wel verklappen. Met praktische voorbeelden en heldere methoden krijg je handvatten waarmee je direct aan de slag kunt. Je kunt je klanten op overtuigende wijze deel uit laten maken van jouw organisatie. Interviews met succesvolle ondernemingen die de principes keer op keer hebben toegepast, maken het geheel aantrekkelijk om te lezen. Ik kan dit inspirerende boek elke bestuurder, manager en ondernemer van harte aanbevelen. Het geeft u handvatten, nieuwe richtlijnen en een duidelijk plan hoe uw organisatie stap voor stap goud kan behalen. Marc Lammers, oud bondcoach van het Nederlandse dames hockeyteam

Details

EAN :9789462549791
Auteur: 
Uitgever :Mijnbestseller B.V.
Publicatie datum :  10-12-2013
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :235 mm
Breedte :155 mm
Dikte :7 mm
Gewicht :262 gr
Status :Dit boek wordt geprint. Mogelijk langer levertijd
Aantal pagina's :116