De CX Travel Guide

Nienke Bloem-Evelien van Damme-Karolien van der Ouderaa


Nederlands | 28-02-2024 | 140 pagina's

9789463015035

Hardback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 32,95

 Van Dinter boeken
   Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd




Tekst achterflap

ransformeer naar de organisatie waar jouw klanten echt warm voor lopen en waar ze graag bij willen horen. Klantbeleving (Customer Experience of CX) maakt daarbij het allergrootste verschil. Gelukkig beginnen steeds meer mensen dat door te krijgen, waaronder jij! De CX Travel Guide helpt je op weg. Ga jij aan de slag met customer experience (CX) door te starten met denken, delen of doen? Welk pad naar succes hoort daarbij? Wie zijn jouw klanten en wat kun je doen om collega’s net zo enthousiast te krijgen over customer experience? JOUW rugzak zit na het lezen boordevol kennis en adviezen van achttien CX-managers, werkend bij onder andere Aegon, Rijksmuseum, Lush en Kamer van Koophandel. Ze helpen je niet in allerlei valkuilen te trappen en leren hoe je er lol in houdt. Lees dit boek en word een ervaren CX-reiziger: observeer jouw organisatie door de CX-lens, leer wat jouw bestemming is en kies het bijbehorende pad. Na het lezen van dit boek ga je met een volle rugzak op reis in de CX-wereld! Over de auteurs: Nienke Bloem wordt ook wel dé CX-expert van Nederland genoemd. Nienke was verantwoordelijk voor CX bij KPN en is een veelgevraagd spreker, adviseur en trainer als het gaat over klantbeleving. Nienke is officieel Resource & Training Partner bij Customer Experience Professional Association (CXPA) en heeft vele customer experience professionals geholpen om hun Customer Experience Expert Accreditatie (CCXP) te halen. Evelien van Damme ondersteunt B2Ben B2C-organisaties en overheidsinstellingen bij diverse transformaties waarbij customer experience en plezier maken centraal staan. Evelien is CCXPgecertificeerd. Karolien van der Ouderaa helpt gemeentes, maar ook grote B2B- en B2C-organisaties om de klant centraal te stellen en om het gedachtegoed van customer experience tot leven te brengen bij klanten.

Details

EAN :9789463015035
Auteur: 
Uitgever :Eburon Uitgeverij B.V.
Publicatie datum :  28-02-2024
Uitvoering :Hardback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :240 mm
Breedte :157 mm
Dikte :20 mm
Gewicht :398 gr
Status :Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd
Aantal pagina's :140