EAN:  9789463934589
Publicatiedatum:   09-08-2021
Uitvoering:  Paperback / softback
Taal:  Nederlands
Bladzijden:  376

  Leverbaar bij Centraal Boekhuis

Dit inleidende handboek is geschreven voor studenten hoger onderwijs die zich willen verdiepen in business-to-consumer marketing. Het handboek presenteert de elementaire concepten en denkkaders uit het vakgebied en is doorspekt met voorbeelden uit de leefwereld van studenten zodat de theorie makkelijk aan de praktijk gelinkt kan worden. Doordat de studenten een stevige theoretische basis meekrijgen, zijn zij ook beter in staat om recente innovaties een plaats te geven in de bredere context. Nieuwe kennis en structurele ontwikkelingen op micro- en macroniveau worden in dit handboek grondig onderzocht en studenten worden uitgedaagd om hun eigen visie onder woorden te brengen. Bovendien besteedt Marketing in beweging aandacht aan de randvoorwaarden waaraan marketing dient te voldoen om het welzijn van de mens en onze leefomgeving te vrijwaren. Want iedereen is consument, maar iedereen is ook bewoner van de planeet.

    EAN: 9789463934589
    Auteur: 
    Uitgever: Agora, Uitgeverscentrum
    Publicatiedatum:   09-08-2021
    Uitvoering: Paperback / softback
    Taal: Nederlands
    Hoogte: 190 mm
    Breedte: 238 mm
    Dikte: 24 mm
    Gewicht: 791 gr
    Voorraad: Leverbaar bij Centraal Boekhuis
    Bladzijden: 376