Geen koopavond op Goede Vrijdag. Geopend van 9:30 tot 18.00 uur.

Marketing in beweging


Nederlands | 09-08-2021 | 376 pagina's

9789463934589

Paperback / softback


  Bekijk het inkijkexemplaar

€ 66,00

  In winkelwagentje
 Van Dinter boeken

   Leverbaar bij onze leverancier




Tekst achterflap

Dit inleidende handboek is geschreven voor studenten hoger onderwijs die zich willen verdiepen in business-to-consumer
marketing. Het handboek presenteert de elementaire concepten en denkkaders uit het vakgebied en is doorspekt met
voorbeelden uit de leefwereld van studenten zodat de theorie makkelijk aan de praktijk gelinkt kan worden. Doordat de
studenten een stevige theoretische basis meekrijgen, zijn zij ook beter in staat om recente innovaties een plaats te geven in de bredere context.
Nieuwe kennis en structurele ontwikkelingen op micro- en macroniveau worden in dit handboek grondig onderzocht en
studenten worden uitgedaagd om hun eigen visie onder woorden te brengen. Bovendien besteedt Marketing in beweging aandacht aan de randvoorwaarden waaraan marketing dient te voldoen om het welzijn van de mens en onze leefomgeving te vrijwaren. Want iedereen is consument, maar iedereen is ook bewoner van de planeet.

Details

EAN (ISBN) :9789463934589
Auteur: 
Uitgever :BORGERHOFF & LAMBERIGTS
Publicatiedatum :  09-08-2021
Uitvoering :Paperback / softback
Taal :Nederlands
Hoogte :238 mm
Breedte :190 mm
Dikte :24 mm
Gewicht :795 gr
Voorraad :Leverbaar bij onze leverancier
Bladzijden :376