Relatie Renaissance

Stef Verbeeck


Nederlands | 22-02-2023 | 200 pagina's

9789464019469

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 32,00

 Van Dinter boeken
   Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd




Tekst achterflap

Na decennia van optimalisering, digitalisering, automatisering en rationalisering is er een onfortuinlijke afstand ontstaan tussen merken en hun klanten. Loyale fans worden een zeldzaamheid en in een postpandemische wereld vol uitdagingen moeten veel merken vechten voor elke klant of aanwerving. Zonder het te beseffen zijn veel bedrijven zo inwisselbare leveranciers van producten en diensten geworden die compleet vervreemd zijn van hun doelgroepen.

In dit boek schetst merkstrateeg Stef Verbeeck aan de hand van vijf paradoxen en mythes vanuit welke misvattingen organisaties vandaag te vaak beslissingen nemen. Tegelijk biedt hij beproefde methodes aan om van merken weer echte lovebrands te maken met behulp van vijf universele deugden, die hij uitvoerig illustreert aan de hand van recente onderzoeken, statistieken, voorbeelden en inzichten.


Relatie Renaissance is een pleidooi om je merk op basis van emotionele en menselijke interacties weer op te waarderen tot een waardevolle partner in een relatie op lange termijn.

Details

EAN :9789464019469
Auteur: 
Uitgever :Pelckmans uitgevers
Publicatie datum :  22-02-2023
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :242 mm
Breedte :162 mm
Dikte :18 mm
Gewicht :511 gr
Status :Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd
Aantal pagina's :200
Keywords :  klantenbinding;marketing;merken