De webwinkel van Van Dinter boeken in Boxmeer

Marketing


Nederlands | 28-09-2021 |

9789464142242

Paperback / softback


  Bekijk het inkijkexemplaar

€ 46,00

  In winkelwagentje
 Van Dinter boeken

   Leverbaar bij onze leverancier




Tekst achterflap

Marketing is een wereld in beweging. Nieuwe technologieën en nieuwe media zorgen voor een ander soort consumentengedrag en dus ook voor nieuwe marketingstrategieën en -tactieken. Het huidige, digitale marketinglandschap wordt voortdurend bepaald door trends en buzzwords.

Los van de laatste hypes biedt het handboek Marketing. De basisprincipes een degelijk en samenvattend overzicht van de complexe marketingpraktijk. Alle marketingtrends zijn immers gebaseerd op hetzelfde uitgangspunt: potentiële klanten aantrekken door waardevolle content rond je product te creëren, met een juiste mix van consumentgerichte prijs-, distributie- en communicatiestrategieën.

De overzichtelijke informatie in dit handboek wordt aangevuld met digitale extra’s op het online leerplatform Sofia. Daar vindt de lezer recente evoluties, extra voorbeelden, boeiende cases, aanvullende opdrachten, mogelijke (examen) vragen en kritische doordenkers. Zo wordt Marketing. De basisprincipes een handboek met uitgebreide digitale ondersteuning voor studenten voor wie de studie van marketing onontbeerlijk is voor hun verdere loopbaan als communicatieprofessional. Daarnaast is dit boek ook boeiend lees- en studiemateriaal voor al wie een breed inzicht wil krijgen in het marketinglandschap.

Details

EAN (ISBN) :9789464142242
Auteur: 
Uitgever :Acco uitgeverij
Publicatiedatum :  28-09-2021
Uitvoering :Paperback / softback
Taal :Nederlands
Hoogte :245 mm
Breedte :171 mm
Dikte :15 mm
Gewicht :405 gr
Voorraad :Leverbaar bij onze leverancier
Trefwoorden :  marketing