Verkopen, onderhandelen en accountmanagement

Theorie en Praktijk van creatief en professioneel zaken doen

EAN:  9789464350241
Publicatiedatum:   09-03-2021
Uitvoering:  Hardback
Taal:  Nederlands
Bladzijden:  412

  Print-on-demand (mogelijk langere levertijd)

Omdat de marktomstandigheden, de manier van samenwerken in de keten en de technologie supersnel veranderen, is het steeds moeilijker om ons duurzaam te onderscheiden met producten en processen. Professionele en innovatieve medewerkers, maken het echte verschil. Het werk van verkopers wordt steeds complexer, maar ook interessanter. Om op veranderingen adequaat te kunnen reageren en anticiperen, wordt onze kennis, inzicht en creativiteit steeds belangrijker. Het helpt niet om naar excuses te zoeken waarom iets niet lukt. Het is effectiever om doelbewust te zijn, prioriteiten te stellen, creatieve initiatieven te ontplooien en om samenwerking te zoeken. We winnen niet door concurrenten te verslaan. We winnen door klanten aan ons te binden. Dit boek ondersteunt verkopers, onderhandelaars, business- en accountmanagers hierbij.

    EAN: 9789464350241
    Auteur: 
    Uitgever: Brave New Books
    Publicatiedatum:   09-03-2021
    Uitvoering: Hardback
    Taal: Nederlands
    Hoogte: 161 mm
    Breedte: 241 mm
    Dikte: 47 mm
    Gewicht: 813 gr
    Voorraad: Print-on-demand (mogelijk langere levertijd)
    Bladzijden: 412