Reclame is goed, goede reclame is beter

Daniël Storm


Nederlands | 07-06-2023 | 64 pagina's

9789464378795

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 14,95

 Van Dinter boeken
   Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd




Tekst achterflap

Leer hoe jij effectiever je doelgroepen stimuleert. Je klanten, prospects, kandidaten en zelfs je baas of partner stimuleer je om ‘Ja’ tegen je te zeggen als je werkt volgens de BETER-theorie; Beter-Eigen-Triggerend-Eenvoudig-Relevant. Met deze even simpele als doeltreffende aanpak maak jij je reclame BETER dan je concurrenten. Die zienswijze van Daniël Storm wordt al jaren succesvol toegepast in zijn eigen reclamebureau Team Switch. En er zijn ook steeds meer creatieve marketeers daarbuiten die dit toepassen in hun on- & offline reclame. Om prospects om te zetten naar klanten of om van kandidaten personeelsleden te maken. Van ’t een naar het ander dus. Gewoon door het net even BETER te doen.

Details

EAN :9789464378795
Auteur: 
Uitgever :Boekengilde B.V.
Publicatie datum :  07-06-2023
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :215 mm
Breedte :155 mm
Dikte :10 mm
Gewicht :266 gr
Status :Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd
Aantal pagina's :64