Reclame is goed, goede reclame is beter
Daniël Storm
Nederlands | 07-06-2023 | 64 pagina's
9789464378795
Paperback / softback
Bekijk inkijkexemplaar
€ 14,95
Tekst achterflap
Leer hoe jij effectiever je doelgroepen stimuleert. Je klanten, prospects, kandidaten en zelfs je baas of partner stimuleer je om ‘Ja’ tegen je te zeggen als je werkt volgens de BETER-theorie; Beter-Eigen-Triggerend-Eenvoudig-Relevant. Met deze even simpele als doeltreffende aanpak maak jij je reclame BETER dan je concurrenten. Die zienswijze van Daniël Storm wordt al jaren succesvol toegepast in zijn eigen reclamebureau Team Switch. En er zijn ook steeds meer creatieve marketeers daarbuiten die dit toepassen in hun on- & offline reclame. Om prospects om te zetten naar klanten of om van kandidaten personeelsleden te maken. Van ’t een naar het ander dus. Gewoon door het net even BETER te doen.
Details
EAN : | 9789464378795 |
Uitgever : | Boekengilde B.V. |
Publicatie datum : | 07-06-2023 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 215 mm |
Breedte : | 155 mm |
Dikte : | 10 mm |
Gewicht : | 266 gr |
Status : | Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd |
Aantal pagina's : | 64 |