Maar wij hebben toch geen klanten

Tom Vandooren


Nederlands | 08-05-2023 | 615 pagina's

9789464759181

Paperback / softback


€ 49,99

 Van Dinter boeken
   Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd




Tekst achterflap

Heb je je ooit afgevraagd waarom socialprofitorganisaties zo zelden in erelijsten van klantgerichte organisaties voorkomen? Zijn ze dan niet klantgericht? Of zijn patiënten, bewoners, cliënten, burgers… simpelweg geen klanten? Toch wel! Dit boek breekt een lans voor klantgericht werken en organiseren in social profit, en verkent wat klantgerichtheid kan betekenen in sectoren zoals zorg, welzijn, bestuur en onderwijs. Via inspirerende voorbeelden uit de profitsector ontdek je hoe je (steeds) waardevol(ler) kunt zijn voor je klanten. Bovendien leer je hoe je klantgerichtheid kunt cementeren in het organisatieontwerp: van leiderschap tot procesontwerp, van kwaliteitszorg tot communicatie. Want achter elk mooi verhaal schuilt een mens, maar achter honderd mooie verhalen schuilt een systeem.

Details

EAN :9789464759181
Auteur: 
Uitgever :BORGERHOFF & LAMBERIGTS
Publicatie datum :  08-05-2023
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :239 mm
Breedte :190 mm
Dikte :38 mm
Gewicht :1284 gr
Status :Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd
Aantal pagina's :615