Digital marketing
Tom Goossens
Nederlands | 16-09-2024 | 200 pagina's
9789464778915
Paperback / softback
Bekijk inkijkexemplaar
€ 34,99
Tekst achterflap
In een wereld waar marketing synoniem staat voor digitaal raak je soms verdwaald tussen de nieuwe trends, buzzwords en revolutionaire strategieën. Maar wat is nu echt de kern van digitale marketingstrategie? Je ontdekt het in Digital marketing. Vergeet even de nieuwste snufjes en focus op wat echt telt. Dit boek brengt je terug naar de basis aan de hand van vijf essentiële vragen die elke digital marketeer zich zou moeten stellen: Waar sta ik nu? Waar wil ik heen? Hoe kom ik daar? Welke route volg ik? En hoe weet ik of ik op de goede weg ben? Met heldere uitleg en een flinke dosis realisme vind je de weg door het digitale doolhof. Het einddoel: een stevige fundering om je eigen digitale marketingstrategie vorm te geven. Klaar voor de toekomst, met beide benen op de grond.
Details
EAN : | 9789464778915 |
Uitgever : | BORGERHOFF & LAMBERIGTS |
Publicatie datum : | 16-09-2024 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 239 mm |
Breedte : | 191 mm |
Dikte : | 14 mm |
Gewicht : | 436 gr |
Status : | Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd |
Aantal pagina's : | 200 |