Digital marketing

Tom Goossens


Nederlands | 16-09-2024 | 200 pagina's

9789464778915

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

€ 34,99

 Van Dinter boeken
   Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd




Tekst achterflap

In een wereld waar marketing synoniem staat voor digitaal raak je soms verdwaald tussen de nieuwe trends, buzzwords en revolutionaire strategieën. Maar wat is nu echt de kern van digitale marketingstrategie? Je ontdekt het in Digital marketing. Vergeet even de nieuwste snufjes en focus op wat echt telt. Dit boek brengt je terug naar de basis aan de hand van vijf essentiële vragen die elke digital marketeer zich zou moeten stellen: Waar sta ik nu? Waar wil ik heen? Hoe kom ik daar? Welke route volg ik? En hoe weet ik of ik op de goede weg ben? Met heldere uitleg en een flinke dosis realisme vind je de weg door het digitale doolhof. Het einddoel: een stevige fundering om je eigen digitale marketingstrategie vorm te geven. Klaar voor de toekomst, met beide benen op de grond.

Details

EAN :9789464778915
Auteur: 
Uitgever :BORGERHOFF & LAMBERIGTS
Publicatie datum :  16-09-2024
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :239 mm
Breedte :191 mm
Dikte :14 mm
Gewicht :436 gr
Status :Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd
Aantal pagina's :200