Basisbegrippen van bedrijfsmanagement

Mark van Couwenberghe


Nederlands | 02-09-2024 | 336 pagina's

9789464778922

Paperback / softback


€ 35,00

 Van Dinter boeken
   Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd




Tekst achterflap

De werkpaarden van de economie zijn de bedrijven. Klein en groot, lokaal en wereldwijd – het zijn zij die goederen en diensten naar de markt brengen en customer value creëren. Maar wat is de essentie van een bedrijf? Hoe gaat waardecreatie in zijn werk? Wat zijn de inspirerende bedrijfsmodellen van deze tijd? Elk bedrijf is een huis waarin mensen presteren, doelstellingen realiseren en als team samenwerken. Hoe bepaalt zo’n bedrijf zijn koers? Wat is de beste manier om structuur in een organisatie te brengen? En wat doet mensen het beste van zichzelf geven? Ondernemen is een verhaal van vallen en opstaan. Wat zijn de do’s en don'ts van bedrijfsmanagement? En hoe zal het bedrijfsleven van morgen eruitzien? Dit en nog veel meer ontdek je in Basisbegrippen van bedrijfsmanagement. In dit boek worden basisbegrippen uit de wereld van bedrijfsmanagement helder toegelicht en gekruid met tal van voorbeelden. Drie bedrijfscases en een rijk palet van getuigenissen van zaakvoerders en managers vormen de rode draad en nemen je mee op een boeiende tocht in de bedrijfswereld.

Details

EAN :9789464778922
Auteur: 
Uitgever :BORGERHOFF & LAMBERIGTS
Publicatie datum :  02-09-2024
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :239 mm
Breedte :192 mm
Dikte :23 mm
Gewicht :728 gr
Status :Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd
Aantal pagina's :336