De illusies van marktonderzoek en opiniepeilingen

Frank Wouters


Nederlands | 21-03-2017 | 140 pagina's

9789490783440

Paperback / softback


€ 19,95

 Van Dinter boeken
   Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd




Tekst achterflap

Waarom worden er jaarlijks nog miljarden besteed aan marktonderzoek en opiniepeilingen? Haarscherp toont Frank Wouters aan hoe marktonderzoeken en opiniepeilingen voortdurend de bal misslaan. Ze zijn gebaseerd op illusies. Hij moedigt ondernemers aan om weer bezig te zijn met producten waar ze zelf in geloven, politici om leiderschap te tonen en de media om kritische journalistiek te blijven bedrijven.

Details

EAN :9789490783440
Auteur: 
Uitgever :Reality Bites Publishing B.V.
Publicatie datum :  21-03-2017
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :238 mm
Breedte :156 mm
Dikte :14 mm
Gewicht :263 gr
Status :Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd
Aantal pagina's :140