De illusies van marktonderzoek en opiniepeilingen
Frank Wouters
Nederlands | 21-03-2017 | 140 pagina's
9789490783440
Paperback / softback
€ 19,95
Van Dinter boeken
Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd
Tekst achterflap
Waarom worden er jaarlijks nog miljarden besteed aan marktonderzoek en opiniepeilingen? Haarscherp toont Frank Wouters aan hoe marktonderzoeken en opiniepeilingen voortdurend de bal misslaan. Ze zijn gebaseerd op illusies. Hij moedigt ondernemers aan om weer bezig te zijn met producten waar ze zelf in geloven, politici om leiderschap te tonen en de media om kritische journalistiek te blijven bedrijven.
Details
EAN : | 9789490783440 |
Uitgever : | Reality Bites Publishing B.V. |
Publicatie datum : | 21-03-2017 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 238 mm |
Breedte : | 156 mm |
Dikte : | 14 mm |
Gewicht : | 263 gr |
Status : | Werkdagen voor 18 uur besteld: volgende dag geleverd |
Aantal pagina's : | 140 |