Meer opens, meer clicks

Marc Borgers-Frans Reichardt


Nederlands | 12-09-2015 |

9789492196040

Paperback / softback


€ 29,95

 Van Dinter boeken
   Dit boek wordt geprint. Mogelijk langer levertijd




Tekst achterflap

Meer opens, meer clicks Succesvol testen en optimaliseren in e-mailmarketing Eén van de beste manieren om te luisteren naar je klanten en te weten wat zij écht willen, is proefondervindelijk vaststellen wat beter werkt. Door te testen en te optimaliseren. E-mail leent zich daar uitstekend voor. Meer opens, meer clicks biedt heldere uitleg, praktische tips, do's & don'ts, testvoorbeelden, ideeën en nationale en internationale cases van onder meer HotelSpecials, ING, Marktplaats, Microsoft, Philips, Samsung, Viking en Vodafone. Plus een handig zevenstappenplan om zelf met testen aan de slag te gaan. Ontdek welke klantsegmenten het beste responderen, op welke dag en welk tijdstip je e-mails zou moeten versturen en welke onderwerpregels en pre-headers voor de meeste opens zorgen. Je leest welke proposities en call-to-actions de meeste clicks genereren en welk e-maildesign het beste scoort. Dit boek staat vol inzichten waarmee je je resultaten structureel verbetert. Het is geschreven voor iedereen die e-mail inzet om te communiceren met klanten (of dat wil gaan doen) en daar meer uit wil halen.

Details

EAN :9789492196040
Auteur: 
Uitgever :Koninklijke Boom Uitgevers
Publicatie datum :  12-09-2015
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :230 mm
Breedte :150 mm
Dikte :13 mm
Gewicht :285 gr
Status :Dit boek wordt geprint. Mogelijk langer levertijd