€ 34,95
Van Dinter boeken
Dit boek wordt geprint. Mogelijk langer levertijd
Tekst achterflap
Met agile marketing kun je marktaandeel veroveren en behouden door sneller en relevanter dan de concurrent een propositie in de markt te zetten. En deze continu verbeteren zonder tijd of budget te verspillen. Dit boek laat zien wat agile marketing precies inhoudt. Slimmigheden uit Agile, Scrum en Lean, modellen, inzichten en voorbeelden zorgen voor praktische handvatten. Agile marketing is met name geschreven voor marketingmanagers, propositie en productmanagers, (digital) marketeers en strategisch verantwoordelijke bestuurders. Maar eigenlijk voor iedereen die beter wil inspelen op de behoefte van de klant en de markt.
Details
EAN : | 9789492196125 |
Uitgever : | Koninklijke Boom Uitgevers |
Publicatie datum : | 01-07-2016 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal/Talen : | Nederlands |
Hoogte : | 230 mm |
Breedte : | 150 mm |
Dikte : | 13 mm |
Gewicht : | 329 gr |
Status : | Dit boek wordt geprint. Mogelijk langer levertijd |