Marketing met ballen

Rudy Moenaert-Henry Robben


Nederlands | 01-03-2016 |

9789492196149

Paperback / softback


€ 35,95

 Van Dinter boeken
   Dit boek wordt geprint. Mogelijk langer levertijd




Tekst achterflap

'Een ideale inspiratiebron voor de moderne marketeer.' STEVEN VAN BELLEGHEM Het roer moet om. Marketeers moeten (weer) een leidende rol pakken binnen hun bedrijf. Wil jij weten wat nodig is voor succes, zowel voor jezelf als voor je organisatie? Het OMR-denkraam, Ontdekken - Managen - Respecteren, beschrijft de negen gedragskenmerken die jou helpen om, ongeacht de inhoud en positie van je marketingrol in je organisatie, je te onderscheiden. Deze gedragskenmerken vormen de basis voor jouw persoonlijk businessmodel. Marketing met ballen staat vol aansprekende voorbeelden en bruikbare tips. Het helpt je positief momentum opbouwen om jouw kans te pakken en bij te dragen aan de weg naar ambitie. Doe er je voordeel mee! RUDY MOENAERT is hoogleraar strategische marketing aan de TIAS School for Business and Society. Hij publiceert in internationale toptijdschriften, treedt op als gastspreker, is gastprofessor aan de Antwerp Management School en begeleidt ondernemingen in hun marktplanning. HENRY ROBBEN is hoogleraar marketing aan de Nyenrode Business Universiteit. Hij treedt regelmatig op als spreker, adviseur en gasthoogleraar in binnen- en buitenland.

Details

EAN :9789492196149
Auteur: 
Uitgever :Koninklijke Boom Uitgevers
Publicatie datum :  01-03-2016
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :230 mm
Breedte :150 mm
Dikte :14 mm
Gewicht :361 gr
Status :Dit boek wordt geprint. Mogelijk langer levertijd