Bovenscheidend vermogen

Adriaan Oomen


Nederlands | 08-03-2017 | 122 pagina's

9789492221346

Paperback / softback


€ 23,95

 Van Dinter boeken
   Dit boek wordt geprint. Mogelijk langer levertijd




Tekst achterflap

Wat maakt bepaalde merken bijzonder, en hoe komt het dat ze boven andere merken uitsteken? Dat is het Bovenscheidend Vermogen. Datgene waardoor en waarmee merken zich positief onderscheiden van andere merken. De auteur neemt je in dit boek mee op een inspirerende analyse van het Bovenscheidend Vermogen van merken. Wat is bovenscheidend vermogen, waarom is het belangrijk en wat zijn de criteria? Hij behandelt bedrijven met en zonder bovenscheidend vermogen, en geeft de lezer de tools en tips om zelf bovenscheidend vermogen te creeeren. Over de auteur: Drs. Adriaan Oomen is 'founding partner' van ADDFOCUS dat is gespecialiseerd in het ontwikkelen van het Bovenscheidend Vermogen van merken en producten. Oomen studeerde Communicatiewetenschappen met Marketing als specialisatie aan de Radboud Universiteit Nijmegen en later Management & Organisation bij TIAS. Hij heeft bijna 30 jaar ervaring als marketeer en merketeer bij o.a. PostNL, Reaal Verzekeringen en Rabobank Nederland. Bij de Rabobank won hij vrijwel alle grote reclame prijzen met de succesvolle Jochem de Bruin-campagne. Sinds 2007 is hij eigenaar van ADDFOCUS en helpt hij merken bij het bepalen van duurzaam Bovenscheidend Vermogen. Adriaan schreef eerder het boek 'Hebbes!' dat in 2012 is verschenen.

Details

EAN :9789492221346
Auteur: 
Uitgever :Futuro Uitgevers B.V.
Publicatie datum :  08-03-2017
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Hoogte :230 mm
Breedte :150 mm
Dikte :12 mm
Gewicht :208 gr
Status :Dit boek wordt geprint. Mogelijk langer levertijd
Aantal pagina's :122