MagazineMarketing

Maak je eigen winstgevende magazine

EAN:  9789492613080
Publicatiedatum:   26-10-2021
Uitvoering:  Hardback
Taal:  Nederlands
Bladzijden:  200

  Leverbaar bij Centraal Boekhuis

Dag dertien-in-een-dozijn-formules. Hallo magazinemarketing. In dit boek neemt Cinda. Magazine Queen je mee in de aantrekkingskracht van magazines, één van de oudste massa communicatiemiddelen ter wereld. Een magazine geeft net zoveel expertstatus als een boek. Maar dan met meer glans. En je kunt er ook nog eens belachelijk goed mee verdienen! Wees slimmer dan de 99,9% van de ondernemers die wél een magazine maken, maar niet weten hoe. Dit boek legt je stap voor stap uit hoe je een winstgevend magazine maakt, nog vóórdat het magazine af is. En hoe het klanten op blijft leveren, lang nadat je het magazine gelanceerd hebt. Ben jij klaar voor jouw eigen magazine? Dit boek bevat talloze inspirerende verhalen en praktische adviezen over hoe je magazinemarketing in kunt zetten. Want alleen door iets te doen wat anderen écht niet doen, ben je onderscheidend voor klanten, fans en ambassadeurs. Eindelijk gaan deuren voor je open. Dit boek is het meest complete boek over magazinemarketing. Marketing was nog nooit zo leuk!

Veel magazines zijn een bijproduct en schieten hun doel voorbij. Dit boek is voor jou als jij van je eigen magazine of die voor je klant een moneymachine wilt maken.

Cinda. Magazine Queen ('76) gebruikte de term magazinemarketing voor het eerst in een LinkedIn-artikel. Ze raakte daarmee nieuwe marketing aan. Sinds 2010 houdt ze zich bezig met magazines. Ze maakte ze voor anderen, en gaf het magazine 100% in de regio uit. Sinds 2017 begeleidt ze ondernemers naar een eigen succesvol magazine. Lees meer over haar op: www.magazine-queen.nl

Aan het woord Aart Lensink 11 Voorwoord Cinda 13 Hoofdstuk 1 Waarom de grand lady van massacommunicatiejou aan succes helpt 17 Van elite naar de massa 18 De emancipatie in vrouwenbladen 19 De glossy als nieuwe definitie 20 Het magazine als de gouden marketingtool 21 Een hele nieuwe functie voor het succesvolle magazine 22 Jouw magazine 25 Hoofdstuk 2 #Magazinemarketing 27 2.1 De toekomst van marketing 30 2.2 #Magazinemarketing á la Cinda, Magazine Queen 31 Hoofdstuk 3 Heb win/win klantgesprekken 35 3.1 Omzetdoelstelling 37 3.2 Tijdsindeling 38 3.3 Inrichten activiteiten 38 3.4 Maak van je ideale klanten enerverende relaties met deze succesvolle salesformule 39 3.5 Een gestructureerd verkoopproces 40 3.6 Mindset 42 Hoofdstuk 4 je magazine als etalage van je aanbod 44 4.1 Je eigen DNA-paspoort 45 4.2 Zet je intellectueel eigendom op scherp 51 4.3 Ontwerp je hoogwaardige, hooggeprijsde aanbod 58 4.4 Pas een loeischerpe strategie toe 67 Hoofdstuk 5 inhoud verzamelen voor je winstgevende magazine 75 5.1 Bereik jouw klant met een overzichtelijk ingericht pakhuis aan informatie 779 5.2 Het Business Magazine Canvas voor slimme magazinemakers 79 5.3 Maak een vakkundige inhoud voor jouw klanten 86 5.4 Met je magazine een onuitputtelijke contentbibliotheek aanleggen 87 5.5 Verkopende teksten schrijven 88 5.6 Informerende teksten schrijven 90 5.7 Magazineadvertenties anno 21e eeuw 95 5.8 Een magazine om te smullen dankzij de afbeeldingen 100 5.9 Finale redactiecheck 102 Hoofdstuk 6 Je eigen magazine vormgeven 107 6.1 Je magazine uit je hoofd op papier 110 6.2 Til je magazine naar een hoger niveau met deze 7 tips 111 6.3 De grande finale: jouw magazine in Jilster 113 6.4 Cover it up 116 6.5 Eindredactie 118 Hoofdstuk 7 Maak snel en eenvoudig een succesvollecampagne vanuit je magazine 122 7.1 Bouw een funnel voor je campagne 123 7.2 Je pakhuis aan informatie als basis voor een duurzame campagne 124 7.3 De verkoop start na de 'ja' 128 7.4 Geef een logisch vervolg aan je magazine 128 Hoofdstuk 8 Een creatieve aanmoediging 133 8.1 Magazines 135 8.2 Covers 179 8.3 Lettertypen 184 In een koninkrijk vol mooie Magazine Royals 187 Nawoord 189 Bronnen 191

Veel magazines zijn een bijproduct en schieten hun doel voorbij. Dit boek is voor jou als jij van je eigen magazine of die voor je klant een moneymachine wilt maken.

    EAN: 9789492613080
    Auteur: 
    Uitgever: 100 Jaar Na Vandaag
    Publicatiedatum:   26-10-2021
    Uitvoering: Hardback
    Taal: Nederlands
    Hoogte: 198 mm
    Breedte: 268 mm
    Dikte: 18 mm
    Gewicht: 822 gr
    Voorraad: Leverbaar bij Centraal Boekhuis
    Bladzijden: 200
    Trefwoorden:   magazine marketing;magazines;marketing;sales