Nederlands | 28-05-2024 | 200 pagina's
9789492873026
Paperback / softback
WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM?
WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN?
HOE BOUW JE EEN STERK MARKETINGPLAN OP?
Door de snelle evolutie van digitale kanalen, en vooral van sociale media, ondergaat het vak van marketing en communicatie een radicale revolutie. Je moet snel kunnen inspelen op de verwachtingen van je klanten, en de vorm en inhoud van je boodschap moeten aan nieuwe voorwaarden voldoen. Dat heeft impact op de volledige aanpak van je digitale marketing.
De vele nieuwe kanalen, formats en methoden verplichten je ook om je op een andere manier te organiseren als marketeer. Het meten van alle marketinginspanningen is daarbij van cruciaal belang.
Dit boek leert je hoe je je marketingstrategie afstemt op de digitale wereld en maakt je wegwijs in de basisbeginselen van de nieuwe 4 M'en van marketingtransformatie: Medium, Message, Method en Metrics.
Trefwoorden: Digitalisering marketing medium message method klanten strategie Bert van Wassenhove handleiding
EAN (ISBN) : | 9789492873026 |
Uitgever : | Duuren Media, Van |
Publicatiedatum : | 28-05-2024 |
Uitvoering : | Paperback / softback |
Taal : | Nederlands |
Hoogte : | 248 mm |
Breedte : | 178 mm |
Dikte : | 23 mm |
Gewicht : | 667 gr |
Voorraad : | Deze titel wordt herdrukt |
Bladzijden : | 200 |