GEO. SEO in de tijd van AI
Jaap Jacobs
Nederlands | 19-02-2026 | 144 pagina's
9789493480087
Paperback / softback
24,99
Nog niet verschenen, beschikbaar op 19/02/2026
Zonder kosten afhalen in onze winkel
Gratis parkeren voor de deur
Tekst achterflap
Je website scoort goed in Google. Je content is sterk. En toch … Je merk wordt nergens genoemd in de AI-antwoorden. Wat gaat er mis? En belangrijker nog: hoe verander je dat?
Terwijl je klanten hun vragen stellen aan ChatGPT, Gemini en Perplexity, wordt je organisatie steeds onzichtbaar in het nieuwe zoeklandschap. Want steeds vaker verschijnen de AI-antwoorden boven de SEO-zoekresultaten en als je daar niet in staat, verdwijnt je zichtbaarheid, daalt je verkeer en wordt je merk vergeten .
Maar stel je voor dat jouw merk wel genoemd wordt in de AI-antwoorden. Dat je begrijpt hoe GEO (Generative Engine Optimization) werkt en hoe AI-zoekmachines content selecteren. En dat jouw merk dus voorkomt in die AI-antwoorden.
Dit boek helpt je om dat te bereiken. Om vindbaar te worden. Je leert hoe je content bouwt die AI vertrouwt, hoe je autoriteit opbouwt in een nieuwe wereld, en hoe je voorkomt dat jouw merk verdwijnt uit het collectieve AI-geheugen. GEO, SEO in de tijd van AI is een gids vol strategie, frameworks en concrete stappen voor iedereen die zijn zichtbaarheid in de AI-zoekwereld wil veiligstellen.
Biografie
JAAP JACOBS is een ondernemer met een focus op marketing, sales en leiderschap. Met zijn achtergrond in online marketing bouwde hij aan het succesvolle, awardwinning bureau Fingerspitz. Daarnaast is hij oprichter van GrowthLab.nl, de gratis community voor ambitieuze marketeers die hun groei willen versnellen.
Details
| EAN : | 9789493480087 |
| Uitgever : | Van Duuren Management B.V. |
| Publicatie datum : | 19-02-2026 |
| Uitvoering : | Paperback / softback |
| Taal/Talen : | Nederlands |
| Status : | Nog niet verschenen |
| Aantal pagina's : | 144 |