Marketing zonder migraine

Bart De Waele


Nederlands | 20-01-2026 | 272 pagina's

9789493499621

Paperback / softback


  Bekijk inkijkexemplaar

32,00

 Van Dinter boeken

   Zonder kosten afhalen in onze winkel

   Gratis parkeren voor de deur




Tekst achterflap

Dit boek is voor ondernemers, marketeers en CEO’s die weten dat marketing belangrijk is, maar soms het gevoel hebben dat ze op goed geluk door een mistig bos lopen. Geloof me: je bent niet de enige die af en toe een pijnstiller overweegt bij het woord ‘strategie'. Marketing roept vandaag vooral veel keuzes op. Wat doe je intern, wat extern? Wanneer investeer je in merk, wanneer in performance? Hoe kies je het juiste agency zonder dat het voelt alsof je blind een huis koopt? En hoe bepaal je eindelijk een budget dat wérkt? Dit boek helpt je die knopen ontwarren. Je krijgt een duidelijk kader om prioriteiten te bepalen, betere beslissingen te nemen en marketing te organiseren als een systeem dat je bedrijf vooruitduwt. Minder losse acties. Meer samenhang. Meer rust. Ik ben Bart De Waele, oprichter van IKAg. Ik stond twintig jaar lang midden in de marketingwereld: als digitaal strateeg, als CEO van een van Belgiës bekendste agencies en als iemand die vaker dan gezond is in pitchrooms heeft gezeten. Ik begeleidde merken als KBC, Netflix en Helan, en leerde dat marketing slimmer kan, maar vooral simpeler moet. Dit boek geeft je dat duwtje richting duidelijkheid. Zodat je eindelijk met vertrouwen vooruit kan, met een aanpak die past bij jouw realiteit, jouw team en jouw ambities. Voor ondernemers en marketeers die vooruit willen. En graag zonder migraine.

Details

EAN :9789493499621
Auteur: 
Uitgever :BORGERHOFF & LAMBERIGTS
Publicatie datum :  20-01-2026
Uitvoering :Paperback / softback
Taal/Talen : Nederlands
Status :Nog niet verschenen
Aantal pagina's :272