Marketing zonder migraine
Bart De Waele
Nederlands | 20-01-2026 | 272 pagina's
9789493499621
Paperback / softback
Bekijk inkijkexemplaar
32,00
Nog niet verschenen, beschikbaar op 20/01/2026
Zonder kosten afhalen in onze winkel
Gratis parkeren voor de deur
Tekst achterflap
Dit boek is voor ondernemers, marketeers en CEO’s die weten dat marketing belangrijk is, maar soms het gevoel hebben dat ze op goed geluk door een mistig bos lopen. Geloof me: je bent niet de enige die af en toe een pijnstiller overweegt bij het woord ‘strategie'. Marketing roept vandaag vooral veel keuzes op. Wat doe je intern, wat extern? Wanneer investeer je in merk, wanneer in performance? Hoe kies je het juiste agency zonder dat het voelt alsof je blind een huis koopt? En hoe bepaal je eindelijk een budget dat wérkt? Dit boek helpt je die knopen ontwarren. Je krijgt een duidelijk kader om prioriteiten te bepalen, betere beslissingen te nemen en marketing te organiseren als een systeem dat je bedrijf vooruitduwt. Minder losse acties. Meer samenhang. Meer rust. Ik ben Bart De Waele, oprichter van IKAg. Ik stond twintig jaar lang midden in de marketingwereld: als digitaal strateeg, als CEO van een van Belgiës bekendste agencies en als iemand die vaker dan gezond is in pitchrooms heeft gezeten. Ik begeleidde merken als KBC, Netflix en Helan, en leerde dat marketing slimmer kan, maar vooral simpeler moet. Dit boek geeft je dat duwtje richting duidelijkheid. Zodat je eindelijk met vertrouwen vooruit kan, met een aanpak die past bij jouw realiteit, jouw team en jouw ambities. Voor ondernemers en marketeers die vooruit willen. En graag zonder migraine.
Details
| EAN : | 9789493499621 |
| Uitgever : | BORGERHOFF & LAMBERIGTS |
| Publicatie datum : | 20-01-2026 |
| Uitvoering : | Paperback / softback |
| Taal/Talen : | Nederlands |
| Status : | Nog niet verschenen |
| Aantal pagina's : | 272 |